«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր, Միջին դպրոց, 7-2 դասարան

Լաբ․ աշխ․ լծակի հավասարակշռության պայմանի ուսումնասիրումը

Աշխատանքի նպատակը․

Փորձով ստուգել, թե ուժերի և նրանց բազուկների ին՞չ հարաբերակցության դեպքում լծակը կմնա հավասարակշռության մեջ։

Անհրաժեշտ սարքեր և նյութեր․լլաբորատոր լծակ, ամրակալան, բեռների հավաքածու, չափաքանոն , ուժաչափ

Աշխատանքի ընթացքը․

Լծակը ամրացրեցի այնպես, որ այն ազատ պտտվի ամրացված առանցքի շուրջը, այն ու հետեվ ծայրերին մանեկների պտտման միջոցով լծակը հավասարակշռեցի հորիզոնական դիրքում։Պտտման առանցքից որոշակի հեռավորությամբ լծակի աջ բազուկից կախեցի երկու ծանրոց, իսկ ձախ բազուկից կախեցի մեկ ցանրոց և իրա տեղաշարժելով գտա այն տեղը որտեղից կախելով լծակը կլինի հավասարակշռված։Չափեցի այդ տեղերի և պտտման առանցքի հեռավուրույունները ՝լ1 լ2:Ոժաչափով որոշեցի F1 F2 առցյունքերը

Փորձի արձյունքրեը գրանցենի ներքև ի

Նույն փորձը կատարեցի աջ բազուկից երկու

Հիշենք լծակի կանոնը․

Լծակը կմնա հավասարակշռության մեջ , եթե նրս վրա ազդող ուժերի մոդուլները հակադարձ համեմատական են այդ ուժերի բազուկներին

Այս կանոնը կարելի է արտահայտել բանաձևով

F1/F222

որտեղ F1-ը և F2-ը լծակի վրա ազդող ուժերի մոդուլներն են, լ1-ը և լ2-ը ՝ այդ ուժերի բազուկները։

I.

l1=10սմ=0.1մ

l2=20սմ=0.2մ

F1=1Ն F1/F222

F2=0.5 Ն 1Ն/0.5Ն=0.5մ/0.1մ

II.

l1=7սմ=0.7մ

l2=8սմ=0.8մ

F1=1Ն F1/F222

F2=1 Ն 1Ն/1Ն=0.8մ/0.7մ

III.


Թողնել մեկնաբանություն

Design a site like this with WordPress.com
Get started