«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր, Միջին դպրոց, 7-2 դասարան

Ճանաչենք հայերեն բառերի բացատրությունը

Մասնակիցներ՝ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի սովորողներ և ուսուցիչներ։

Ընթացքը՝ Մոտենալ երեխաներին և ուսուցիչներին և հարցնել դժվար արտասանվող և գրեթե չօկտագործվող գրական հայերեն բառեր և տեսնել արդյոք գիտեն նշանակությունը։

Նպատակը՝ Ուղություն տալ բոլոր Սեբաստացիներին, որ սկսեն օկտագործել մեր ոսկեղենիկ հայերենը և ճանաչեն իրենց մայրենի լեզուն իր ամբողջ դժվարություններով և յուրահատկություններով։

Բառերը և իրենց նշանակությունը կտեսնեք այստեղ՝

Բերկրաթմբիր-իրականությունից, իրական դեպքերից չբխող բարձր տրամադրություն՝ ուրախություն, անհոգության վիճակ, որը չի համապատասխանում օբյեկտիվորեն առկա հանգամանքներին. այն ուղեկցվում է դիմախաղի և մարմնի մկաների շարժողական ակտիվության մեծացմամբ և հոգեշարժական դրդվածությամբ

Գունակուրություն-տեսողության թերություն, որ արտահայտվում է մի քանի (կամ բոլոր) գույները իրարից չզանազանելով նույն ինքը դալտոնիզմ

Անհամահունչություն-ցածր տրամադրության վիճակ և գործունեությունից խուսափում, որը կարող է ազդել մարդու մտքերի, վարքի, հակումների, զգացումների և լավ ինքնազգացողության վրա։

Արտահայտչապաշտություն-գրականության և արվեստի ուղղություն

Ծաղրանմանակում-ծաղրանքով՝ ծաղրելով՝ նմանողությամբ վերարտադրել՝ պատճենել՝ կապկել

Ինքնաբռթբռթիչ-անվավոր կամ թրթուրավոր մեքենա, որը քաշում է իրեն կցված գյուղատնտեսական, ճանապարհային մեքենաներ ու գործիքները, քրշակ, քաշան, մղան։Տարածված է որպես <<տրակտոր>>։

Կրկնահարթամռթաբրդիչ— հարմարանք, որի շնորհիվ կրում ենք կոշիկներ։ Շատերը ասում են «ռաժոկ» 

Ինքնապոզասայլակկոնտակտային-հաղորդալար, հոլովակային հոսանընդունիչ և bus – «ավտոբուս»), քաղաքային անռելս էլեկտրական տրանսպորտի միջոց։

Գոգաթիակ-Հարմարանք, որով հավաքում են հատակի աղբը հայերը շատ են օկտագործում «սավոկ» բառը

Ընկճախտ-ընկճախտը դա այսպես ասած դեպրեսիա կոչվածն 

Բառամթերք-բառապաշար, խոսելաձև, լեքսիկոն

Նենգադուլ-բոյկոտ

Ննջատուփ-դագաղ

Նրբախորտիկ-Ժողովրդախոսական դելիկատես

Բառամթերք-Ժողովրդախոսական դելիկատես

Դնանդամ-Ժողովրդախոսական պրոթեզ


Թողնել մեկնաբանություն

Design a site like this with WordPress.com
Get started