Մասնակիցներ՝ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի սովորողներ և ուսուցիչներ։
Ընթացքը՝ Մոտենալ երեխաներին և ուսուցիչներին և հարցնել դժվար արտասանվող և գրեթե չօկտագործվող գրական հայերեն բառեր և տեսնել արդյոք գիտեն նշանակությունը։
Նպատակը՝ Ուղություն տալ բոլոր Սեբաստացիներին, որ սկսեն օկտագործել մեր ոսկեղենիկ հայերենը և ճանաչեն իրենց մայրենի լեզուն իր ամբողջ դժվարություններով և յուրահատկություններով։
Բառերը և իրենց նշանակությունը կտեսնեք այստեղ՝
Բերկրաթմբիր-իրականությունից, իրական դեպքերից չբխող բարձր տրամադրություն՝ ուրախություն, անհոգության վիճակ, որը չի համապատասխանում օբյեկտիվորեն առկա հանգամանքներին. այն ուղեկցվում է դիմախաղի և մարմնի մկաների շարժողական ակտիվության մեծացմամբ և հոգեշարժական դրդվածությամբ
Գունակուրություն-տեսողության թերություն, որ արտահայտվում է մի քանի (կամ բոլոր) գույները իրարից չզանազանելով նույն ինքը դալտոնիզմ
Անհամահունչություն-ցածր տրամադրության վիճակ և գործունեությունից խուսափում, որը կարող է ազդել մարդու մտքերի, վարքի, հակումների, զգացումների և լավ ինքնազգացողության վրա։
Արտահայտչապաշտություն-գրականության և արվեստի ուղղություն
Ծաղրանմանակում-ծաղրանքով՝ ծաղրելով՝ նմանողությամբ վերարտադրել՝ պատճենել՝ կապկել
Ինքնաբռթբռթիչ-անվավոր կամ թրթուրավոր մեքենա, որը քաշում է իրեն կցված գյուղատնտեսական, ճանապարհային մեքենաներ ու գործիքները, քրշակ, քաշան, մղան։Տարածված է որպես <<տրակտոր>>։
Կրկնահարթամռթաբրդիչ— հարմարանք, որի շնորհիվ կրում ենք կոշիկներ։ Շատերը ասում են «ռաժոկ»
Ինքնապոզասայլակկոնտակտային-հաղորդալար, հոլովակային հոսանընդունիչ և bus – «ավտոբուս»), քաղաքային անռելս էլեկտրական տրանսպորտի միջոց։
Գոգաթիակ-Հարմարանք, որով հավաքում են հատակի աղբը հայերը շատ են օկտագործում «սավոկ» բառը
Ընկճախտ-ընկճախտը դա այսպես ասած դեպրեսիա կոչվածն
Բառամթերք-բառապաշար, խոսելաձև, լեքսիկոն
Նենգադուլ-բոյկոտ
Ննջատուփ-դագաղ
Նրբախորտիկ-Ժողովրդախոսական դելիկատես
Բառամթերք-Ժողովրդախոսական դելիկատես
Դնանդամ-Ժողովրդախոսական պրոթեզ